Sunday 5 November 2017

Forex Ekspert Rådgiver Robot


Ansvarsfraskrivelse og risikoadvarsel. Vennligst les. Risiko Advarsel. Handel med utenlandsk valuta på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din egen dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også retten til å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonsekoblinger vises over hele nettstedet. Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter. Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenkomst av denne nettsiden eller tilknyttede parter. FPAs vurderinger er aldri påvirket av annonsering. Enkelte annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan mislykkes i å avsløre risiko og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer forumene eller anmeldelsene til FPAs, forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på noen måte, vi vil gjerne gjøre narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets partnere for alt vi gjør med eller med din spam. Vilkår Personvern Annonser Kontakt oss Om ForexPeaceArmy har reklame og tilknyttede relasjoner med noen av selskapene nevnt på dette nettstedet og kan kompenseres hvis leserne følger koblinger og registrerer seg. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Kopier Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter Reservert.8482Forex Fred Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde det gratis for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer på nettstedet vårt. Takk fra våre handelsfolk :-) Våre forexroboter har funnet over En forex robot (aka ekspertrådgiver) er programvare som driver et forexsystem for deg. De kjører inne i forex terminal og kan festes til hvilken som helst valuta du velger. Ved hjelp av avanserte beregninger åpner de og forvalter forex handler for deg i henhold til en forexstrategi. Hver EA er forskjellig. Bruk mer enn én samtidig for å få de beste resultatene. Ingen erfaring er nødvendig, og oppsettet er enkelt. Å bruke en forex robot er den eneste måten å forbedre din handel med det samme. Med en ekspertrådgiver kan du umiddelbart begynne å handle et arbeidssystem uavhengig av ditt eget ferdighetsnivå. Vanskelige beregninger og sikker pengestyring håndteres for deg. De sover aldri og kan se etter handler 24 timer i døgnet5 dager i uken. Og de er den eneste måten å dekke flere par på samme tid. Hver ekspertrådgiver er fullautomatisk og lastet med funksjoner for å dominere et diagram. Vi kodes alt annet enn kjøkkenvasken i alle våre forex roboter. Automatisk håndfri forex trading Yep. Riktig pengestyring Sjekk. Stopp ledelsen og automatisk ta fortjeneste Du satser. Hver ekspertrådgiver er fullt optimert for alle valutapar. Og de kan handle med mikro-, mini - og standardpartier. Wallstreet Forex Robot Den første tanken jeg hadde om denne EA var noe i tråd med 8220omg lolz hva et uinspirert navn, ingen handler Forex på Wall Street8221. Ok, jeg tenker virkelig ikke på 8220omg8221 eller 8220lolz8221, og jeg er mye tøffere enn 8220uninspired8221, men det var hovedtanken. Ved første øyekast trodde jeg at det var enda en asiatisk sesjonsskalper, og jeg lurte på om det bare er en kopi av en eksisterende EA eller noe originalt. Men da jeg kom til å inspisere åpningstidene for stillingene, så var det: Jeg la merke til at det var begrenset til de asiatiske økthandlerne, ble åpnet i fremtestene hele døgnet. Du ser ikke mange 245 scalpers i dag og ga meg veldig mistenkelig natur Jeg var tilbøyelig til å tro på det som en svindel. Mange EA-selgere har blitt fanget så langt som å feire uttalelsesresultater og for å rydde min tvil, fortsatte jeg selvfølgelig å spørre om en Wall Street Forex Robot-gjennomgangskopi, forespørsel som har blitt gitt med et svært raskt e-post-svar. Det faktum at I8217m nå skriver om det, burde være tydelig indikasjon på at jeg ikke anser det som en svindel på noen måte: it8217s er en virkelig original scalper som handler flere par døgnet rundt, og det ser ut til å klare å skrape en fin fortjeneste av den. Parene det kjører på, er EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF og i mindre grad USDCAD, selv om den siste ikke engang er nevnt i håndboken, og jeg er bare blitt kjent med det fordi forfatteren nevnte det. Så mange andre scalpers i dag, det går på M15 tidsramme, så det er ingenting utenom det vanlige. Vel, du vet allerede viktige fakta: Wall Street Forex Robot er en scalper, den kjører 245, den bruker M15 tidsrammen, og parene som er anbefalt av leverandøren, er EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF, mens USDCAD fungerer, men ikke offisielt støttet. . Håndboken er litt forvirrende på emnet til de støttede parene, som i begynnelsen er det bare EURUSD, GBPUSD og USDJPY nevnt, men senere fortsetter det å nevne USDCHF i tillegg, som du vil se, er USDCHF til stede i backtestene på produktwebsiden og i den offisielle live-fremoverprøven. Det er noen andre ting du burde vite, og jeg prøver å kortlegge dem. Selv om du kan konfigurere SL amp TP for hvert par manuelt, er it8217 sannsynligvis ikke en god ide å gjøre det. EA oppdaterer innstillingene fra serveren etter en vellykket autentisering, konfigurerer (blant annet) de forhåndsdefinerte verdiene for hvert par. Stoppet faller fra 120 pips på EURUSD og GBPUSD til så høyt som 160 på USDCHF, mens TP er rundt 25 pips, med de bemerkelsesverdige unntakene fra GBPUSD hvor it8217s 50 og USDCAD hvor it8217s 14. Stop-tapet blir sjelden slått, skjønt: fra det jeg kunne se i backtestene, som en fornuftig scalper EA, kan it8217s lukke handlingene før de slår SL i de fleste tilfeller når markedet går imot det, er gjennomsnittlig gevinst: gjennomsnittlig tapskvote omtrent 1: 2,75. Akkurat som sin evne til å avslutte handler før de slår SL, har den en evne til å ta fortjeneste tidlig, før stillingen treffer seg fortjenestemålet, når det viser at så mange pips som markedet skal gi det. Strategien i seg selv er ikke for komplisert: den bruker noen av indikatorene som sendes med Metatrader på en kreativ måte for å bestemme inngangssignaler. Mens jeg tok en titt på dette, sjekket jeg også ordrenes sending, og jeg la merke til at det har forsøkt sløyfer for åpningsopplegg, noe som tyder på en viss grad av erfaring med automatisert live trading. Selv om DLL-programmeringen noen ganger kan være et problem for EAer som kjører på flere par med samme DLL, ser det ut til at dette er fullt sikker. Wallstreet Robot er i gjennomsnitt omtrent 3,5 handler per dag når de kjører på de anbefalte fire parene og nesten 5 handler per dag når de kjører på alle fem, slik at det kvalifiserer som en ganske hyppig trading EA. Siden det handler døgnet rundt, er det ikke noe GMT-innstilling, så (heldigvis) that8217 er ikke noe vi må bekymre oss om i dette tilfellet. EA er helt i samsvar med NFA-reglene: siden det ikke åpner mer enn en handel på en gang på hvert instrument som handles, er det ingen problemer med FIFO og sikring. Forsiktig, skjønt: Hvis du driver det sammen med andre EAer som handler de samme parene på en konto med NFA-restriksjonene på plass, kan det føre til at en av EAene ikke kan åpne handler. Hvis du ikke vet det nå, er I8217m sløv. Så, sorry, mr. leverandør, men jeg misliker Wall Street Forex nettstedet. It8217 er en samling av klassiske markedsføringsspeser med fonter av alle slags størrelser og farger, og I8217m er tilbøyelig til å tro at it8217s er et ekte forsøk på å blinde meg. It8217s sannsynligvis det som fikk meg til å tro at jeg hadde å gjøre med en svindel i utgangspunktet. Det er også noe interessant info, hvis musen hjulet kan ta scrollfest. Fire 1999-2011 backtests kan bli funnet, men they8217re utført med et stort parti på lav startbalanse, noe som resulterte i noen ganske store drawdowns, til tross for den bratte stigende balansekurven. Mer interessant enn det, det er en live Alpari-konto som kjører EA siden desember 2010 og tre Alpari-demoer, men jeg skjønte virkelig ikke hva forskjellen mellom demoene enn startdatoen var. Alle kontoene er stemplet med den uavhengige verifiseringen av myfxbook. Du kan bla direkte til HTML-abominasjoner som omfatter en rullende kontoutskrift i en grafisk ramme (som er umulig å gå glipp av da de pleier å fylle hele skjermen) og deretter bla opp litt for å komme til liveresultatene. Kom til å tenke på det, siden er så lastet med forskjellige ting som jeg følte behov for å gi veibeskrivelser, og jeg glemte nesten at jeg også kan koble myfxbook-widgeten her: There8217s en skummelt varsel øverst på siden som bare sier 200 kopier skal selges, men jeg tar friheten til å disbelieve det. Uansett, hvis du leser dette, er sjansen for at du ikke er så mye i markedsføringsstil heller, så jeg ber deg om å se bort fra nettstedet og fortsette med anmeldelsen. Et styggt nettsted er ingen grunn til å avvise et godt produkt og tross alt er det bare et spørsmål om smak. Hvem vet, kanskje noen mennesker faktisk liker denne markedsføringsstilen. Men alt dette gjorde meg nesten glemme en veldig viktig detalj som er nevnt på nettsiden: EA er allerede tilgjengelig for Metatrader 5. Å kjøpe MT4-versjonen gir deg også tilgang til MT5-versjonen, som er tilgjengelig for nedlasting i section8217. Parametre Den eneste parameteren du virkelig må stille er AutoMM. Dette er i utgangspunktet risikoen for at EA kjører med og ikke klarer å konfigurere det, noe som vil gjøre EA-handelen konstant 0,1 masse størrelse. I8217m kommer til å kjøre fremoverprøven min med AutoMM satt til 3, men jeg mistenker at mange av dere vil sette det til noe som 5. Med mindre du vil bruke faste partier, er det i hvilket tilfelle you8217ll må endre standardinnstillingen på 0,1 til ønsket ønsket størrelse. Det er også en RecoveryMode-parameter, som jeg sterkt anbefaler ikke å aktivere. Selv om det kan føre til tilsynelatende høyere gevinster, vil det sikkert øke uttrekningen dramatisk. Selv manualen gjør en lignende anbefaling. There8217s også en annen parameter for å begrense den maksimale risikoen per handel, som er konfigurert til 20 som standard, og you8217d sannsynligvis gjør det bra å legge det der, it8217s er i utgangspunktet en sikkerhetsinnstilling. Wallstreet Robot har en StealthMode-parameter, og du8217 er sannsynligvis bedre å deaktivere den, med mindre du mistenker at megleren har misforstått. I8217ve har nylig sett noen svært store tap på grunn av en lignende innstilling med en annen EA. I stedet for å bruke standardparametrene, kan noen brukere konfigurere parparametrene manuelt. Stoppetapet, fortjenesten, sikker fortjeneste og sikker profittutløser kan konfigureres, noe som burde gi mange uker opptatt CPU-tid til datamaskinene til menneskene som er i optimaliseringer. Alle parametrene er beskrevet i håndboken og there8217s et helt kapittel dedikert til pengehåndtering som forklarer hvordan du konfigurerer EA riktig for å bruke risikoen du vil ha, men en ekstra ting du må huske på er at hvert valutapar har egen egen risiko og når du kjører EA på flere par, betyr det vanligvis utjevnet drawdowns, det vil være ganger da det også betyr kombinert drawdowns. Håndboken inneholder også et backtesting-kapittel som jeg nøye ignorert og fortsatte å gjøre det min egen måte (som er nesten det samme når det gjelder data for historiansenter uansett). Det inneholder også noen veldig fornuftige meglerråd og ingen tilknyttede lenker, hvilken slags overrasket meg, gitt produktwebsiden. EA har en HUD (et skjermbilde, hvis du vil) mer eller mindre i samme stil som KangarooEA, men med litt mindre informasjon. Viktigst av alt, viser det partiene det vil handle, dagens sprednings - og handelsstatus sammen med godkjenningsresultatet. Backtesting Som vanlig begynte jeg med å kjøre historiesenter data backtests på 1999-2011 tidsintervall. Jeg valgte en gjennomsnittlig spredning for hvert par: Visst, hvis kontoen din er på en ECN-megler, vil du ha lavere spreads, og at8217s vil påvirke ytelsen til EA på en positiv måte. Men hvis du bruker en fast spredemegler, kan spredene være høyere, og i tilfelle av Wall Street Forex Robot it8217s er det sannsynligvis ikke en god idé å bruke en slik konto. Alle backtestene som ble utført på historiksenterdata, brukte standardinnstillingene for alle parametere unntatt AutoMM som ble satt til 3. I hele anmeldelsen brukte I8217ve en GO Markets-terminal for alle backtestene og FXT-filopprettelsen. Wall Street Forex Robot 3.6, 1999-2011 EURUSD M15 historie senter data, spredning 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 1999-2011 GBPUSD M15 historie senter data, spredning 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3,6, 1999-2011 USDJPY M15 historie senter data, spredning 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 1999-2011 USDCHF M15 historie senter data, spread 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 1999- 2011 USDCAD M15 historie senter data, spread 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 GBPUSD overgikk alle de andre, men EURUSD, USDJPY og USDCHF viser også en fin, stadig stigende balanse kurve. USDCAD ser derimot ganske kaotisk ut og jeg antar at8217s hvorfor it8217 er ikke et offisielt støttet par. Jeg vil definitivt ikke inkludere det i fremoverprøven, men jeg vil også kjøre de andre backtestene på det, for konsistensens skyld. Årsaken til USDCAD rare balanse kurven er trolig den dårlige gjennomsnittlige seier: tap ratio, til tross for sin høye prosentandel av vinnende handler. For å spare deg for å klikke på hvert balanseoversikt, lagde jeg et lite bord med noen relevante data for hver backtest. Tale om hvilke, mange av mine lesere don8217t synes å vite de8217re klikkbare, så her er det: Å klikke på en av backtest-resultatdiagrammer vil laste hele backtest-setningen i nettleseren din. Jeg fortsatte å utføre noen backtests på Dukascopy tick data neste, ved hjelp av faste spreads lik de som brukes med historikk senter data ovenfor. EA-innstillingene var også de samme: alle standardverdiene med AutoMM satt til 3. Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 EURUSD M15 tick data, spread 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 GBPUSD M15 tick data, spredning 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 USDJPY M15 tick data, spread 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 USDCHF M15 tick data, spread 2.0, standard Innstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 USDCAD M15 tick data, spread 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 GBPUSD og EURUSD er fremdeles de regjørende parene, akkurat som i den forrige backtest-serien. Overraskende ser USDCAD bedre ut, men det er fortsatt ikke grunn nok til at jeg skal bruke den i fremoverprøving, spesielt med tanke på at it8217 ikke er et offisielt par og jeg pleier å gå med innstillinger utenom boksen hvis det er mulig. Hvis du bestemmer deg for å kjøre USDCAD selv på demo, vær så snill å slippe en kommentar med resultatene dine etter en måned eller så. I8217m kommer til å sette sammen enda et bord for deg, denne gangen med tick-data-fastspread-resultatene: Jeg har også slått sammen og analysert resultatene for EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF (med andre ord, ekskluderte jeg USDCAD). For å få relevante resultater, setter jeg alle handler til masse størrelse til 0,3, som er verdien oppnådd ved å kjøre EA med en AutoMM på 3 på en 10k saldo. Som sådan hadde diagrammet nedenfor8282ve en mye større sluttbalanse med de opprinnelige masseformatene, men for vår analyse er dette godt nok: Wall Street Forex Robot 3.6, fusjonerte resultater for de faste sprer tick data backtests for EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF. Den gjennomsnittlige gjennomsnittlige månedsavkastningen er et sted rundt 8,3, mens den samlede maksimale relative nedtellingen ligger rundt 20, noe som jeg målrettet mot som en maksimumsfigur når jeg valgte en AutoMM på 3. Mange handler (over en tredjedel) er stengt innen en time mens de fleste handler (over 80) ikke varer over 5 timer. Generelt, jo lengre en handel er forlenget, jo lavere er sjansen for å ende opp med fortjeneste fra det. Den gjennomsnittlige profittfaktoren er 1,59, mens de vinnende handler utgjør en 78 av totalt, med et gjennomsnittlig gevinst: tapforhold på 1: 2,28. Jeg kjørte også en rask Monte Carlo-projeksjon. som jeg bare skal lenke her fordi ikke mange er interessert. Endelig kjørte jeg noen backtests ved hjelp av den virkelige Dukascopy spredning og legger til en kommisjon på 0,8 pips: Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 EURUSD M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 GBPUSD M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 USDJPY M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 USDCHF M15 tick data, real Spred, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.6, 2007-2011 USDCAD M15 tick data, real spread, standardinnstillinger, AutoMM 3 Resultatene ser omtrent ut som de som er oppnådd på et fast spredning, men som forventet på grunn av provisjonen og variabel spredning, de var litt dårligere. Jeg brukte mitt gjennomsnittlige Spread EA for å sjekke ut spredningen av hele dataene og let8217s se hvordan det ser ut på de virkelige spredningsfilene (det inkluderer ikke kommisjonen, som8217s lagt på toppen av spredningen): Smoothed min spread Nye par og innstillinger Nylige versjoner av Wallstreet Forex Robot har lagt til støtte for AUDUSD og NZDUSD, sammen med en helt ny innstilling for EURUSD med en stram 33 pip stoploss. Dette førte naturligvis til meg å revidere artikkelen og inkludere backtestene til de nye parene, men dessverre har I8217ve blitt fanget opp i en hel del andre ting, og denne oppdateringen kommer mange uker senere enn den burde ha. I utgangspunktet sprang jeg bare teste data backtests ved hjelp av Dukascopy data med variabel spredning, men da jeg la merke til at jeg feilaktig løp dem med risiko 2, noe som gjorde dem ikke enkle å sammenligne med de tidligere backtestene, bestemte jeg meg også for å kjøre historisk senter data backtests og noen tick data backtests med risiko 3, som alle finner du nedenfor. Wall Street Forex Robot 3.9 EURUSD M15 backtest 1999-2011, historikk senter data, spredning 1.0, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.9 EURUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3.9 EURUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.9 AUDUSD M15 backtest 1999-2011, historisenter data, spredning 1.5, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3.9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.9 NZDUSD M15 backtest 1999-2011, historikkdata, spredning 2.0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3.9 NZDUSD M15 backtest 2007-2011, tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3.9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011 , kryss data, rea Jeg sprer, standardinnstillinger, AutoMM 3 Av de tre, vil jeg si at den nye EURUSD-innstillingen er det mest spennende elementet, men jeg vant8217t bytt min fremoverprøve bare fordi jeg foretrekker å holde den så nær 8220factory settings8221 som mulig. Wallstreet Forex Robot fungerer også ganske pent på AUDUSD, i tråd med de andre parene. Men når det gjelder NZDUSD, selv om backtesten ser ut til å indikere en anstendig ytelse, er antall handler tatt mye lavere enn for de andre parene, så backtesten er ikke like relevant som de andre. Begge nye parene har blitt lagt til fremoverprøven en stund siden, og jeg vil holde dem der og la liveprestasjonen snakke for seg selv: bruk bare det tilpassede analysealternativet på myfxbook for å få en ide. Konklusjon Personlig liker jeg Wall Street Forex Robot. ellers ville jeg ikke ha skrevet en anmeldelse. Det har imidlertid noen ulemper, og når jeg sier dette, refererer jeg ikke bare til stilen til nettstedet, men også til den ganske bratte prisen: en kopi koster 489. Hele avtalen er søtet av det faktum at it8217 er lisensiert å kjøre på tre live-kontoer og at en MT5-versjon allerede er tilgjengelig, men det er fortsatt ikke noe som jeg vil regne som et billig produkt. Med en 1000 konto må you8217d kjøre den for noe som et halvt år med risiko 3 bare for å få det til å tjene penger i forhold til investeringen i EA, så I8217m gjetter det8217s som målretter folk med større kontostørrelser. Til slutt, there8217s en 50 rabatt eksklusiv til eareview-lesere, og bringe prisen til 439 8211 alt du trenger å gjøre er å kjøpe ved hjelp av denne lenken for å dra nytte av det. Visst, med tanke på at det er ganske mye den eneste scalperen jeg vet om det er lønnsomt og åpner posisjoner døgnet rundt, kan jeg se hvordan den høye prisen kan være berettiget. Den offisielle forsendelsesprøven ser ut til å være helt i tråd med mine backtestresultater, så det ser veldig lovende ut så langt. Endelig er det verdt å nevne at det er en 60-dagers tilbakebetalingspolitikk, som er betinget av at EA ikke produserer profitt. Forward test På grunn av spredningskravene hadde jeg tenkt å gå med en GO-Markets L-Plate-livekonto, men som det viser seg at det er 8217s en grense på én per kunde. Som sådan satt jeg opp en LiteForex flytende spredt live-konto for den. It8217s kjører med standardinnstillingene (inkludert gjenopprettingsmodus som er deaktivert), den eneste endringen er at jeg satt AutoMM til 2 for alle par. Levende fremoverprøve ble startet 29. mars 2011. Versjon brukt: 3.6 Par og tidsrammer: EURUSD M15, GBPUSD M15, USDJPY M15, USDCHF M15, USDCAD M15 Wall Street Forex Robot hjemmeside Kjøp Wall Street Forex Robot Kjøp Wall Street Forex Robot 8211 Enkelt lisens Jeg mottok et nyhetsbrev i dag og her8217s hva forfatteren har å si om den siste ytelsen: Vi vil gjerne dele vårt syn på den nåværende ytelsen til WallStreet Forex Robot. De fleste av dere har kanskje lagt merke til at WallStreet Forex Robot ikke har utført så godt de siste ukene. Noen store hendelser knyttet til verdensøkonomien gjorde Forex markedet litt mer uforutsigbar og ustabil. Selvfølgelig er slike hendelser vanlige å opptre av og til, men de varer ikke lenge. That8217s hvorfor, vi forventer en økning i ytelsen til WallStreet Forex Robot veldig snart. Markedet har allerede begynt å stabilisere seg, så det er bare et spørsmål om tid, vår ekspertrådgiver for å avsløre sitt potensial igjen på 100. I tillegg er rabattkuponger tilgjengelige både for enkelt og full lisens til slutten av september 2011. Full lisenskupongkode (25 rabatt som bringer prisen til 449): WFL25PD Enkelt lisenskupongkode (15 rabatt som bringer prisen til 249): WSL15PD Pass på at du bruker kupongkoder hvis du bestemmer deg for å kjøpe denne måneden. Jeg har ikke veldig mye erfaring med nåværende8217 meglere, så jeg er redd jeg kan peke deg i riktig retning, men I8217m er sikker på at du kan filtrere dem ut. Som regel i tommelen, hvis en kontotype ikke har noen provisjon, er det definitivt ikke ECN. På den annen side, hvis den har kommisjon, er det ikke nødvendigvis ECN og you8217ll må lese brukerfeedback for å bestemme det. EURUSD og GBPUSD gjør det ganske bra, men de andre parene synes å holde Wallstreet Forex tilbake. Bruk analysefunksjonen på myfxbook og sjekk ut de enkelte parprestasjonene. Jeg tror at det fortsatt er et godt system, forutsatt at du velger parene nøye. Når det gjelder de andre, har Forex Growth Bot imponerende resultater, det er en veldig god EA, men av en eller annen grunn på kontoen min gikk det verre enn på developer8217s konto. Kan være på grunn av en innstilling som jeg ikke klarte å konfigurere for omtrent 1 måned siden, og på grunn av at jeg savnet noen oppdateringer. Når det gjelder MDP, med mindre du er veldig erfaren med EAer. har viljestyrken og de økonomiske ressursene til å gå gjennom flere meglere og VPS-tjenester som prøver forskjellige innstillingskombinasjoner, vil jeg anbefale å holde seg borte fra det. MDP kan være en svært lønnsom EA, men å få det til å være lønnsomt er veldig vanskelig. Ja, jeg antar det, men du burde ikke hoppe inn i den. Å kjøre en EA-portefølje er vanligvis en god ide, men du må balansere kostnadene ved investeringen (EAs kan være dyre) med balansen på kontoen din. EA-ene du nevnte vil overstige 500, og selvfølgelig hvis du vil kjøre dem på en 1k-konto med en ikke-aggressiv risiko, vil det ta en stund å til og med gjøre den opprinnelige investeringen tilbake, enda mindre å gå inn i profitt. Hva jeg prøver å si (uten noen anelse om budsjettet ditt) er at du bør ikke bruke en god prosentandel av kapitalen din (f. eks. 20-30) på EAer. Hvis din startkapital er lav, kan du kanskje bedre velge en enkelt EA til å begynne med eller kanskje et par. 277 skrevet av Lorraine 15. april 2012 (4 år siden) 278 skrevet av Don Ebenezer 28. april 2012 (4 år siden) Birt, er denne WSFR-stilen en god pris på en enkelt konto. Er det sant at startkapitalen vil gå tapt selv med denne roboten. pls jeg trenger ærlig råd før jeg begynner å handle. Mange takk. 279 skrevet av publisert 28. april 2012 (4 år siden) Nei, it8217 er ikke sant. Bare ta en titt på min live-konto som er oppført ovenfor. Det er imidlertid ganske klart at EURUSD og GBPUSD er de beste parene. Hvis du bestemmer deg for å kjøre den, anbefaler I8217d å bare kjøre disse to. 280 skrevet av Jeff 2. mai 2012 (4 år siden) Faktisk (ifølge din egen fremtest) har EU og GU ikke vært de beste parene til WSF hittil i år, den tittelen går til AU på 109 pips i fire måneder med handel. Lønnsom ja, men underwhelming. EU er på -109 og GU på -18 til dato i 2012. Frankly, WSF er en dud, og dette er klart ved å se på statistikken siden starten av live testen. It8217 er bare ødelagt selv i de siste 12 månedene av handelen. Legg til dette ikke videreutvikling av eller oppdateringer til WSF EA om et år. Nå vil de at vi skal kjøpe deres nyeste EA. Nei takk. Lagre pengene dine og se andre steder, dette produktet er i hovedsak blitt erstattet og sendt til skrapbunken. Som regel unngår jeg EA som ikke gjennomgår kontinuerlig utvikling og oppdateringer for å tilpasse seg endrede markedsforhold. Ta Kangaroo EA for eksempel, det er en løpende forpliktelse for kundene å gjennomgå, forbedre og tilpasse produktet og resultatene snakker volumer. 281 skrevet av HHD 14. juni 2012 (4 år siden) Jeg kjørte Wallstreet i ca 6 måneder og har aldri gjort en krone, ekte konto. Det kommer til å gå og slå en vinkehandel etter hverandre, men vri og løs alt det laget i en handel. Det har en tendens til å kjøpe eller selge på akkurat feil tidspunkt, og det vant å stoppe tapene dersom markedsendringen skjer raskt. Det har vært sjelden å våkne opp og merk at jeg var noen hundered i hullet, og handlingene var fortsatt aktive med et betydelig tap. Jeg ville seriøst vurdere å holde seg borte fra denne EA. 295 skrevet av james 11 desember 2012 (4 år siden) Jeg må si at jeg følte det samme om denne botmen samt kombinationssystem og vekst bot, men jeg tror markedsforholdene er vanskelige, det har vært bedre for sent

No comments:

Post a Comment